Kampania prowadzona będzie od 1 marca przez prawie dwa miesiące w formie 30- i 15-sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
W Polsce kampania realizowana będzie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat, dużej liczbie stacji tematycznych oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios.
Aktywność będzie mocno wspierana również w internecie, gdzie uruchomiona została nowa wiosenna odsłona strony produktowej, w głównych wizerunkowych kobiecych portalach oraz w social mediach: Facebook, Instagram, YouTube. Jak zapewnił dyrektor marketingu CCC Marek Kmiecik, kampanię poprzedzała realizacja największej w historii marki sesji fotograficznej. Zdjęcia mają pozostawać w klimacie bliskim kobietom, a jednocześnie inspirować do działania i wspierać w aktywności.
CCC postawiło na sprawdzony w poprzedniej realizacji zespół twórców. Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja Change, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon.
W spotach ponownie został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry – “These boots are made for walking” wykonany przez znaną polską wokalistkę Mary Komasa. Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej, kampanię internetową w Polsce i działania w social mediach odpowiada OS3.
W opublikowanym raporcie finansowym CCC podaje, że zysk netto w IV kwartale 2016 r. wyniósł 186,6 mln zł wobec 105,2 mln zł w tym samym okresie 2015 r. Zysk operacyjny wyniósł 218,1 mln zł wobec 118,3 mln zł zysku rok wcześniej. Według raportu ten wynik został osiągnięty przy przychodach w wysokości 1,13 mld zł wobec 755,4 mln zł rok wcześniej. Ogółem przychody ze sprzedaży detalicznej w 2016 r. stanowiły 85,8 proc. całości sprzedaży od klientów zewnętrznych, przy 5,2 proc. sprzedaży hurtowej oraz 9 proc. sprzedaży w kanale e-commerce. Największym rynkiem sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych wciąż pozostaje Polska, której udział w łącznej sprzedaży w 2016 r. wyniósł 61,7 proc. w porównaniu z 65,8 proc. w 2015 r. (spadek udziału wynika z dynamicznej ekspansji na rynkach zagranicznych oraz wprowadzenia nowego kanału dystrybucji).
Na dzień 31 grudnia 2016 r. sieć sprzedaży grupy kapitałowej CCC obejmowała 862 placówki sieci CCC.