Kraj

CCC z kampanią Go for Nature

Kampania, której produkcją zajęła się agencja Warsaw Creatives, wystartowała 22 kwietnia, w Światowy Dzień Ziemi.

CCC z kampanią Go for Nature
22 kwietnia, w Światowy Dzień Ziemi, CCC rozpoczęło promowanie linii Go For Nature, w skład której wchodzą buty i akcesoria wyprodukowane w sposób zrównoważony. Produkty posiadają trzy różne certyfikaty, które wskazują na sposób produkcji. Pierwszy, Leather Working Group, oznacza produkty uszyte ze skór pochodzących z ekologicznych garbarni. Z takich certyfikowanych skór uszyte są m.in. buty Lasocki. Water Based PU oznacza, że do produkcji użyto materiałów pochodzących z recyclingu lub biodegradowalnych – tą etykietą oznaczono kilka modeli butów Jenny Fair. Recycled Plastic Bottles to materiały powstałe po recyklingu butelek PET, co w dużym stopniu ogranicza produkcję nowego plastiku. Tym certyfikatem oznaczono m.in. akcesoria marki Lanetti.

Linia Go for Nature dostępna jest stacjonarnie w otwartych sklepach CCC, na stronie internetowej oraz w aplikacji marki.

Promocję wspiera kampania wyprodukowana przez CCC wraz z Warsaw Creatives. Autorem zdjęć jest Mateusz Stankiewicz (SameSame), za stylizację odpowiadała Agnieszka Ścibior, fryzury są dziełem Rui Rocha, a makijaż – Wilsona.