Kraj

CCC z myślą o dzieciach

W wiosenno-letniej odsłonie kampanii znaczące miejsce zajmuje oferta dla dzieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnCNeXnQROXc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 6 marca, sieć CCC wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Go for more”. Tym razem promuje nową kolekcję wiosenno-letnią. W nowych działaniach istotne miejsce zajmuje komunikacja o dzieciach i oferta dla dzieci. Kampania ma obrazować trzy manifesty nowej kolekcji: “więcej śmiałości”, “więcej swobody” oraz “więcej zabawy”. Kadry ukazują dziecięce poznawanie świata, budowanie relacji z przyjaciółmi i spełnianie marzeń. Rozległe potrzeby poznawcze dzieci ma odzwierciedlać oferta sieci CCC. Autorem sesji zdjęciowej jest twórca głównej kampanii CCC – fotograf Łukasz Ziętek.
Spoty zostały nakręcone w RPA oraz na Mauritiusie. Za kreację odpowiada Change Serviceplan, a za reżyserię – Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo. Dom produkcyjny to Lemon. Producentem digital jest OS3. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje MullenLowe MediaHub.