Paclan, marka artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku, przechodzi rebranding. Działania zostały zainspirowane benchmarkiem opakowań w branży przygotowanym przez PND Futura. Przy okazji wprowadzono także nowy subbrand – wszystkie artykuły przeznaczone do sprzątania są teraz oznaczone jako Practi.
Nowy logotyp – biały napis na czerwonym tle, bez grafiki i claimu “Family Products” – ma na celu podkreślenie innowacyjnego charakteru marki i jej dynamicznego rozwoju. Produkty w odświeżonej szacie graficznej można już znaleźć w sklepach.
Zmiany były komunikowane w informacjach prasowych o produktach dla mediów na fan page’u marki w Facebooku, na stronie internetowej www.paclan.pl. Za całością procesu wprowadzenia rebrandingu stoi marketing manager CeDo (właściciela marki Paclan) Maciej Słojewski.
Komunikacją wszelkich działań wizerunkowych dla Paclana, także bieżących związanych z rebrandingiem, zajmuje się agencja PR Publicon.
Paclan to marka należąca do spółki CeDo, producenta artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku. W ofercie firmy znajdują się: worki na odpady, ściereczki, czyściki kuchenne, a także artykuły związane z przechowywaniem i przygotowywaniem żywności.