Kraj

CeDo inwestuje w rebranding marki Paclan

Nowy logotyp marki, obecny na odświeżonych opakowaniach produktów i na stronie internetowej, opracowała agencja PND Futura.

CeDo inwestuje w rebranding marki Paclan
Paclan, marka artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku, przechodzi rebranding. Działania zostały zainspirowane benchmarkiem opakowań w branży przygotowanym przez PND Futura. Przy okazji wprowadzono także nowy subbrand – wszystkie artykuły przeznaczone do sprzątania są teraz oznaczone jako Practi.

Nowy logotyp – biały napis na czerwonym tle, bez grafiki i claimu “Family Products” – ma na celu podkreślenie innowacyjnego charakteru marki i jej dynamicznego rozwoju. Produkty w odświeżonej szacie graficznej można już znaleźć w sklepach.

Zmiany były komunikowane w informacjach prasowych o produktach dla mediów na fan page’u marki w Facebooku, na stronie internetowej www.paclan.pl. Za całością procesu wprowadzenia rebrandingu stoi marketing manager CeDo (właściciela marki Paclan) Maciej Słojewski.

Komunikacją wszelkich działań wizerunkowych dla Paclana, także bieżących związanych z rebrandingiem, zajmuje się agencja PR Publicon.

Paclan to marka należąca do spółki CeDo, producenta artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku. W ofercie firmy znajdują się: worki na odpady, ściereczki, czyściki kuchenne, a także artykuły związane z przechowywaniem i przygotowywaniem żywności.