Kraj

Celebryci w kampanii Jacobsa

Marka kawy pokazuje w kampanii znane twarze.

Celebryci w kampanii Jacobsa

Marka Jacobs Kronung (Kraft Foods Poska) rozpoczęła nową kampanię “Artyści dla Jacobs”. W telewizji pojawiły się trzy spoty, w których biorą udział trzy pary: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia Przybysz i Paulina Przybysz oraz Anita Lipnicka i John Porter. Dodatkowo pary te sygnują swoimi nazwiskami limitowane edycje puszek do kawy. Aby je zdobyć, konsumenci muszą kupić łącznie 2 kg kawy Jacobs Kronung. Wymiany można m.in. dokonywać w salonach prasowych Inmedio i Relay lub drogą pocztową. Łącznie marketer przygotował 75 tys. puszek. Akcja będzie trwać do czerwca br.

Autorem kampanii jest agencja IQ Marketing, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.