Zagranica

Celine Dion reklamuje zakupy przez Instagram

Stylistyka lat 90. i ikoniczna piosenka "It's all coming back to me" w nowej kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYHZECxJLjmQ%22%7D
W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie wystartowała kampania promująca zakupy za pośrednictwem Instagrama. Twarzą kampanii została kanadyjska piosenkarka Celine Dion, a minutowy spot wykorzystuje jedną z najbardziej znanych piosenek z jej repertuaru – “It’s all coming back to me”.
W filmie piosenkarka przegląda posty z inspiracjami modowymi na stronie The Cut, które eksponują trendy lat 80. i 90. Kolejne kadry eksponują portfolio marek dostępnych na Instagramie, które w swoich kolekcjach nawiązują do charakterystycznej estetyki lat 90.: Michael Kors, Adidas, Marc Jacobs czy Oscar de la Renta.
To pierwsza reklama wideo promująca zakupy na Instagramie zrealizowana z takim rozmachem. Pierwsze kroki promujące Instagram jako źródło inspiracji zakupowych wystartowały w marcu.
Według Instagrama 80% jego użytkowników aktywnie śledzi marki w tym serwisie, a 130 mln użytkowników co miesiąc korzysta z postów zakupowych w nim zamieszczonych.
Ponieważ dla wielu ludzi zakupy to hobby, Instagram chce stać się mobilnym centrum handlowym.

(AdAge)