W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie wystartowała kampania promująca zakupy za pośrednictwem Instagrama. Twarzą kampanii została kanadyjska piosenkarka Celine Dion, a minutowy spot wykorzystuje jedną z najbardziej znanych piosenek z jej repertuaru – “It’s all coming back to me”.
W filmie piosenkarka przegląda posty z inspiracjami modowymi na stronie The Cut, które eksponują trendy lat 80. i 90. Kolejne kadry eksponują portfolio marek dostępnych na Instagramie, które w swoich kolekcjach nawiązują do charakterystycznej estetyki lat 90.: Michael Kors, Adidas, Marc Jacobs czy Oscar de la Renta.
To pierwsza reklama wideo promująca zakupy na Instagramie zrealizowana z takim rozmachem. Pierwsze kroki promujące Instagram jako źródło inspiracji zakupowych wystartowały w marcu.
Według Instagrama 80% jego użytkowników aktywnie śledzi marki w tym serwisie, a 130 mln użytkowników co miesiąc korzysta z postów zakupowych w nim zamieszczonych.
Ponieważ dla wielu ludzi zakupy to hobby, Instagram chce stać się mobilnym centrum handlowym.
To pierwsza reklama wideo promująca zakupy na Instagramie zrealizowana z takim rozmachem. Pierwsze kroki promujące Instagram jako źródło inspiracji zakupowych wystartowały w marcu.
Według Instagrama 80% jego użytkowników aktywnie śledzi marki w tym serwisie, a 130 mln użytkowników co miesiąc korzysta z postów zakupowych w nim zamieszczonych.
Ponieważ dla wielu ludzi zakupy to hobby, Instagram chce stać się mobilnym centrum handlowym.
(AdAge)