Kraj

Ceneo.pl z kampanią w social mediach i VoD [wideo]

Marka planuje uzyskanie 250 mln wyświetleń reklamy do końca grudnia br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUnV2SrSHMXw%26feature%3Demb_title%22%7D
Obecna kampania “Cenię sobie” jest kontynuacją koncepcji kreatywnej z ub.r., która miała utwierdzić konsumentów w przekonaniu, że Ceneo.pl jest miejscem pierwszego wyboru przy zakupach w internecie. Tym razem celem twórców kampanii jest pokazanie, że dzięki funkcjom Ceneo.pl można łatwo zrobić świadome zakupy online: wygodnie, bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie – komentuje Dariusz Grabowski, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl.

Kampania podkreślająca korzyści płynące z posługiwania się Ceneo.pl oraz prezentująca hity produktowe w takich kategoriach jak RTV i AGD, kosmetyki, zwierzęta oraz rozrywka obejmuje  YouTube, Facebook, Instagram oraz serwisy VoD (Cda.pl, Onet i TVP). Działania reklamowe będą wspierane promocją display w Ceneo.pl oraz serwisach satelitarnych, które będą kierować na dedykowany landing page.

W kampanii wykorzystano spoty 30- i 6-sekundowe. Krótsze filmy są w pełni poświęcone konkretnym produktom partnerów Ceneo.pl. Za kreację spotów odpowiada agencja reklamowa Upside.