Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl startuje z kampanią reklamową. Promuje w niej serwis oraz zalety aplikacji mobilnej. Kampania potrwa do połowy grudnia br. i obejmie telewizję, internet, radio i outdoor. Trzy wersje spotów TV (dwa 30- i jeden 15-sekundowy) będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP1 i 2, TVN i Polsat). W listopadzie kampania rozszerzy się na internet i radio. Reklamy radiowe pojawią się na antenach Polskiego Radia, RMF i Radia Zet. Szczególnie szeroko zakrojona będzie kampania internetowa – kreacje (zarówno spoty filmowe, jak i kreacje display) pojawią się w serwisach i portalach takich jak Onet, Interia, TVN, Eska i Filmweb. W grudniu kampania obejmie także outdoor – działania będą oparte na standardowych billboardach i citylightach oraz na specjalnym rozwiązaniu w formie citylightu z bezpłatną bramką WiFi. Te ostatnie pojawia się w pobliżu galerii handlowych – klienci będą mogli zrobić zakupy bez wchodzenia do galerii, lub odwrotnie – dokonać transakcji w internecie, po obejrzeniu produktu „na żywo”.
Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja Gong. Zakupem mediów ATL oraz outdooru zajął się dom mediowy Equinox Polska. Planowaniem kampanii w internecie Ceneo.pl zajęło się samodzielnie.
Z serwisu Ceneo.pl miesięcznie korzysta niemal 5,9 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius – sierpień 2014), z czego co piąta osoba za pomocą urządzenia mobilnego. Właśnie na promocji mobilnej aplikacji szczególnie zależy Ceneo. – Celem kampanii jest promocja brandu Ceneo przez pryzmat aplikacji mobilnej – mówi Jakub Walczak, kierownik działu marketingu. – Chcemy pokazać, że zakupy mogą był łatwe, szybkie i przyjemne, także na telefonach komórkowych – czyli w dowolnym miejscu, w którym się znajdujemy.