Kraj

Ceneo rusza z kampanią reklamową

Internetowa porównywarka cen będzie reklamowana w TV, internecie, radiu i na outdoorze. Promuje mobilną wersję. Kreację przygotował Gong, a media kupił Equinox.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_5haT_vfGvg%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNtdLdh8xXc4%22%7D
Internetowa porównywarka cen Ceneo.pl startuje z kampanią reklamową. Promuje w niej serwis oraz zalety aplikacji mobilnej. Kampania potrwa do połowy grudnia br. i obejmie telewizję, internet, radio i outdoor. Trzy wersje spotów TV (dwa 30- i jeden 15-sekundowy) będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych (TVP1 i 2, TVN i Polsat). W listopadzie kampania rozszerzy się na internet i radio. Reklamy radiowe pojawią się na antenach Polskiego Radia, RMF i Radia Zet. Szczególnie szeroko zakrojona będzie kampania internetowa – kreacje (zarówno spoty filmowe, jak i kreacje display) pojawią się w serwisach i portalach takich jak Onet, Interia, TVN, Eska i Filmweb. W grudniu kampania obejmie także outdoor – działania będą oparte na standardowych billboardach i citylightach oraz na specjalnym rozwiązaniu w formie citylightu z bezpłatną bramką WiFi. Te ostatnie pojawia się w pobliżu galerii handlowych – klienci będą mogli zrobić zakupy bez wchodzenia do galerii, lub odwrotnie – dokonać transakcji w internecie, po obejrzeniu produktu „na żywo”.

Za kreację oraz realizację spotów odpowiada agencja Gong. Zakupem mediów ATL oraz outdooru zajął się dom mediowy Equinox Polska. Planowaniem kampanii w internecie Ceneo.pl zajęło się samodzielnie.

Z serwisu Ceneo.pl miesięcznie korzysta niemal 5,9 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius – sierpień 2014), z czego co piąta osoba za pomocą urządzenia mobilnego. Właśnie na promocji mobilnej aplikacji szczególnie zależy Ceneo. – Celem kampanii jest promocja brandu Ceneo przez pryzmat aplikacji mobilnej – mówi Jakub Walczak, kierownik działu marketingu. – Chcemy pokazać, że zakupy mogą był łatwe, szybkie i przyjemne, także na telefonach komórkowych – czyli w dowolnym miejscu, w którym się znajdujemy.