Kraj

Change autorem dwóch ogólnopolskich kampanii GSK

Agencja Change po wygranych przetargach pracuje dla marek Orofar Max i Cholinex.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFZGaJ_QM05o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Agencja Change (Group One) po wygranych przetargach przygotowała koncepcje kreatywne kampanii dla dwóch marek z portfolio GSK Consumer Healthcare – Orofaru Max i Cholineksu.

W przypadku Cholineksu jest to taktyczna kampania, bazująca na 15-sekundowym spocie, wykorzystująca fakt, że Cholinex jest liderem pod względem sprzedaży wśród leków na ból gardła. Natomiast Orofar Max będzie wspierany 30-sekundowym spotem reklamowym, który podkreśla maksymalną siłę i szybkość działania leku w walce z infekcją wirusową i bólem gardła.
Kampanie obydwu marek wystartowały 19 września i będą prowadzone w ogólnopolskich stacjach TV oraz internecie.

Spot reklamowy dla Cholineksu zrealizowało studio Locomotive. Natomiast produkcją spotu dla Orofar Max, w reżyserii Szymona Pawlika, zajęło się studio Dobro i Platige Image. Media do obydwu kampanii zaplanował dom mediowy Mediacom.