Przetargi

Change i MediaCom wprowadzą na rynek Groupamę

Francuski ubezpieczyciel chce wydać, wspierając swój debiut rynkowy, co najmniej kilkanaście milionów złotych.

Polski oddział francuskiej firmy ubezpieczeniowej Groupama, która szykuje się do wejścia na polski rynek, rozstrzygnął przetargi reklamowe i wybrał agencję reklamową Change Integrated oraz dom mediowy MediaCom.

Według naszych informacji marketer szykuje budżet mediowy wielkości co najmniej kilkunastu milionów złotych. Firma nadal nie ustaliła definitywnie daty startu – może to być zarówno koniec tego, jak i I kwartał przyszłego roku.

W finale Change rywalizowała z agencją Publicis, a MediaCom z PHD.

Marketer rozgląda się także po rynku agencji interaktywnych, ale nie będzie rozpisywał przetargu ani organizował przeglądu – wybierze sobie kilkoro partnerów do współpracy.

Groupama jest jedną z największych firm ubezpieczeniowo-bankowych (poprzez Groupama Banque) we Francji. Poza macierzystym rynkiem działa jeszcze w 14 krajach. Zatrudnia ponad 30 tys. pracowników i obsługuje ok. 16 mln klientów.