Polski oddział francuskiej firmy ubezpieczeniowej Groupama, która szykuje się do wejścia na polski rynek, rozstrzygnął przetargi reklamowe i wybrał agencję reklamową Change Integrated oraz dom mediowy MediaCom.
Według naszych informacji marketer szykuje budżet mediowy wielkości co najmniej kilkunastu milionów złotych. Firma nadal nie ustaliła definitywnie daty startu – może to być zarówno koniec tego, jak i I kwartał przyszłego roku.
W finale Change rywalizowała z agencją Publicis, a MediaCom z PHD.
Marketer rozgląda się także po rynku agencji interaktywnych, ale nie będzie rozpisywał przetargu ani organizował przeglądu – wybierze sobie kilkoro partnerów do współpracy.
Groupama jest jedną z największych firm ubezpieczeniowo-bankowych (poprzez Groupama Banque) we Francji. Poza macierzystym rynkiem działa jeszcze w 14 krajach. Zatrudnia ponad 30 tys. pracowników i obsługuje ok. 16 mln klientów.