Kraj

Reklama

Change Serviceplan i Media Republic ponownie dla Mlekpolu [wideo]

W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od czterech lat. W ramach aktywacji powstał spot promujący drugi cykl filmów Łaciatej Akademii.

Sercem działań reklamowych jest serwis smietanalaciata.pl wspierany kampanią wideo, bannerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami dla konsumentów oraz udziałem influencerów na Instagramie i TikToku.

Agencja Change Serviceplan odpowiada za strategię i kreację, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Spot wyprodukował dom produkcyjny Neverest Warsaw.