Przetargi

Change Serviceplan i Media Republic wygrywają konkurs Mlekpolu

Agencje promują Maślankę Mrągowską.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1sf9p9LtavI%22%7D
Spółdzielnia Mleczarska “Mlekpol” w Grajewie w wyniku przeprowadzonego konkursu wybrała Change Serviceplan i Media Republic do kampanii Maślanki Mrągowskiej. Kampania Maślanki oparta jest na idei “Pysznie i zdrowo”. Sercem działań reklamowych będzie serwis www.maslankamragowska.pl wspierany kampanią TV, kampanią bannerową i w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów oraz mikroinfluencerów.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za organizację sesji zdjęciowej odpowiedzialny jest dom produkcyjny Neverest i produkcję spotów odpowiedzialne jest Media Ready.