Kraj

Cheetos z limitowaną edycją chrupek i konkursem

Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.

„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?”(PepsiCo) to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości – chrupki o smaku tostu z ketchupem i grillowanej kanapki z serem w ciekawym kształcie. Zachęca także do konkursu z nagrodami pod hasłem „Opisz obraz z Cheetos”. Prowadzone działania marki o charakterze 360 stopni obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna. Uruchomiono także zasięgowe działania online, które potrwają do końca grudnia 2022 r. na kluczowych platformach. Aktywności marki to również współpraca z influencerami, m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając. Zadaniem uczestników konkursu jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos prezentowanego w trakcie konkursu. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 27 grudnia 2022 r. po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na stronie internetowej www.konkurs.cheetos.pl. Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.
Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.