Marka Cheetos z portfolio Frito Lay rozpoczęła działania promocyjne powiązane z The New York Fashion Week. Fani brandu w social mediach zasugerowali, żeby marka Cheetos stworzyła własną kolekcje ubrań i zaprezentowała ją podczas ekskluzywnych pokazów mody. Linia odzieży “House of Flamin” została zaprezentowana w czasie prestiżowego spotkania przedstawicieli świata mody.
Pokaz mody i spotkanie fanów były realizowane w modnej dzielnicy Chelsea na Manhattanie w budynku Altman – to nietypowe miejsce do organizacji tego typu imprez. Przed budynkiem został rozwinięty pomarańczowy dywan.
W ramach organizacji wydarzenia marka współpracowała z agencją Marketing Arm. Celowo epatująca kiczem kolekcja została zaprezentowana z przymrużeniem oka, ale zwróciła uwagę tysięcy followersów.
W ramach działania marka zaprezentowała 21 strojów inspirowanych marką Cheetos, w tym jeden zaproponowany przez projektantkę kostiumów Ami Goodheart. W akcję włączyli się również influencerzy, a także charakteryzatorzy i twórcy ekstrawaganckiego manicure’u. Na miejscu można było sobie również zrobić kolorową fryzurę w stylu brand hero marki.
(AdAge)