Zagranica

Cheetos z własną kolekcja ubrań na New York Fashion Week

Inicjatywa powstała we współpracy z fanami marki w social mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4lOZSmY4axA%22%7D
Marka Cheetos z portfolio Frito Lay rozpoczęła działania promocyjne powiązane z The New York Fashion Week. Fani brandu w social mediach zasugerowali, żeby marka Cheetos stworzyła własną kolekcje ubrań i zaprezentowała ją podczas ekskluzywnych pokazów mody. Linia odzieży “House of Flamin” została zaprezentowana w czasie prestiżowego spotkania przedstawicieli świata mody.
Pokaz mody i spotkanie fanów były realizowane w modnej dzielnicy Chelsea na Manhattanie w budynku Altman – to nietypowe miejsce do organizacji tego typu imprez. Przed budynkiem został rozwinięty pomarańczowy dywan.
W ramach organizacji wydarzenia marka współpracowała z agencją Marketing Arm. Celowo epatująca kiczem kolekcja została zaprezentowana z przymrużeniem oka, ale zwróciła uwagę tysięcy followersów.
W ramach działania marka zaprezentowała 21 strojów inspirowanych marką Cheetos, w tym jeden zaproponowany przez projektantkę kostiumów Ami Goodheart. W akcję włączyli się również influencerzy, a także charakteryzatorzy i twórcy ekstrawaganckiego manicure’u. Na miejscu można było sobie również zrobić kolorową fryzurę w stylu brand hero marki.

(AdAge)