Kraj

Cheil powiększa zespół o sześć osób

Specjaliści z Braina, McCann Ericksona, Euro RSCG 4D i Artegence dołączą do agencji.

Agencja Cheil, która na rynku polskim obsługuje wyłącznie Samsunga, sieciowego koreańskiego klienta, wzmacnia szeregi. Do 25-osobowej agencji wkrótce dołączy sześć osób. Pawel Sitnicki będzie pracować jako strategic planner. Wcześniej stanowisko to obejmował w agencji Brain. Mateusz Gajewicz obejmie funkcję account managera. Wcześniej pracował na tym stanowisku w Artegence. Z kolei Radosław Wójcik będzie również account managerem, wcześniej pracował na tym stanowisku w McCann Ericksonie. Tomasz Baranowski zostanie digital account managerem, miał takie same stanowisko w Euro RSCG 4D. Nową osobą jest też Agnieszka Gralewska, BTL account manager, wcześniej pracowała w Grouponie. Listę nabytków Cheila zamyka Aleksandra Wróblewska, BTL account manager, wcześniej była senior account managerem w Streetcom Polska.

Dwa dni temu w MMP24 pisaliśmy także o zatrudnieniu dwóch kreatywnych z BBDO: Artura Sztarbały, senior copywritera, oraz Piotra Zawałły, senior art directora, kŧórzy stoją na czele kreacji Cheila.

Rozwój agencji związany jest z wyłączną obsługą Samusnga w Polsce (wcześniej agencja zatrudniała podwykonawców) oraz z ambicjami walczenia o klientów lokalnie. Daril Kim, managing director Cheil Poland, zapowiada zatrudnienie new business managera w ciągu najbliższych miesięcy.

Agencja Cheil Poland to polski oddział Cheil Worldwide z centralą w Seulu, która ma 31 biur w 26 krajach.