Kraj

Chevrolet Poland reklamuje się za pomocą RTB

Jednym z elementów kampanii wizerunkowej jest dedykowana kreacja graficzna w formie screeningu.

Chevrolet Poland reklamuje się za pomocą RTB
Na zlecenie Chevrolet Poland Amnet realizuje kampanię w modelu Real-Time Bidding na powierzchni premium.

Celem kampanii jest zainteresowanie potencjalnych nabywców nowym modelem Chevroleta – Trax. Jednym z elementów kampanii wizerunkowej jest dedykowana kreacja graficzna w formie screeningu. To połączenie dwóch formatów reklamowych: tapety i billboardu/doublebillboardu, dzięki czemu reklama zajmuje dużą powierzchnię i jest doskonale widoczna. Reklama Chevroleta Trax w modelu RTB wyświetlana jest jedynie wyselekcjonowanym użytkownikom, którzy znajdują się w grupie docelowej i byli w interakcji z serwisami WWW Chevroleta.

Kampania skierowana jest zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, w wieku 30-54 lat, mieszkańców dużych miast prowadzących aktywny styl życia. Za jej przygotowanie i koordynację kampanii RTB odpowiada Amnet Polska oraz dom mediowy Carat. Działania reklamowe realizowane są we współpracy z portalem Money.pl oraz Nk.pl.