Kraj

Chipita wprowadza nowy 7Days Double

Produkt będzie wsparty kampanią.

Chipita wprowadza nowy 7Days Double
Chipita Poland rozszerza ofertę rogali 7Days Double o nowy smak i wspiera nowość kampanią.

Do sprzedaży trafił 7Days Double  z nadzieniem o smaku kakaowym i kokosowym. Jest to czwarty wariant smakowy –  po pomarańczowo-waniliowym, wiśniowo-waniliowym i kakaowo-waniliowym.

Sugerowana cena detaliczna 7Days Double wynosi 2,30 zł.

Telewizyjna kampania reklamowa produktu potrwa do połowy czerwca br. i obejmie takie stacje, jak: Polsat (wraz z kanałami tematycznymi), TV4, Super Stacja, At Max Young, 4 Fun Rebel i Discovery. Spoty wyprodukowała agencja Stefi Productions, autorem scenariusza jest firma Spot JWT Ateny. Za kreację w internecie oraz działania na stronie 7Days i profil w Facebooku odpowiada Lowe GGK.