Władze Chorzowa prowadzą przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej miasta w zakresie terenów inwestycyjnych.
Miasto ma problem z niską rozpoznawalnością swojej oferty inwestycyjnej. To z kolei przekłada się na niski poziom zainteresowania potencjalnych inwestorów wytypowanymi terenami. Zaplanowana kampania ma na celu wzrost rozpoznawalności oferty inwestycyjnej Chorzowa oraz zachęcenie inwestorów do zakupu terenu inwestycyjnego i rozpoczęcia działalności gospodarczej na terenach objętych kampanią, w tym utworzenia nowych miejsc pracy w Chorzowie. Dodatkowo kampania ma poprawić i wzmocnić wizerunek marki Chorzów.
Zadaniem zwycięzcy przetargu będzie zaprojektowanie, przygotowanie i realizacja kampanii. Działania mają być skierowane do inwestorów zarówno w Polsce, jak i za granicą. Kampania o zasięgu ogólnopolskim ma mieć charakter produktowy z elementami wizerunkowymi. Działania będą prowadzone w oparciu o komunikację ATL, BTL i public relations, m.in. w telewizji, prasie, na terenie portów lotniczych. Ich start przewidziano na jesień br.