Kraj

Chwiliżanka Inki

Marka ma pierwszą wizerunkową kampanię w internecie.

W internecie trwa pierwsza kampania wizerunkowa marki Inka. Działania na stronie oraz w serwisach społecznościowych zaplanowała i przeprowadza agencja interaktywna Hand Made Flow.

Inka to znana już od 40 lat kawa zbożowa. Jest popularną alternatywą dla zwykłej kawy, wyróżnia ją m.in. brak kofeiny i niskokaloryczność. To także wysoko rozpoznawalna polska marka, która jednak do tej pory nie komunikowała się aktywnie w internecie.

Agencja interaktywna Hand Made Flow przygotowała kampanię “Chwiliżanki”, której osią jest strona www.chwilizanki.pl. Chwiliżanki to sympatyczne albumy ze wspomnieniami tworzone przez konkursowiczów, którzy co tydzień mają szansę na nagrody. Poza konkursem agencja przygotowała także kampanię odsłonową oraz działania w serwisach społecznościowych.

Za projekt po stronie klienta odpowiada Iwona Banach (brand manager), w agencji zespół projektowy składa się z Doroty Sokół (koordynacja projektu), Piotra Stawowiaka, Roberta Trojanowskiego i Wojciecha Zalota (kreacja).