Kraj

Cin & Cin i Dorato intensywnie w telewizji

Producent win musujących Dorato oraz Cin & Cin w tym sezonie mocno wszedł w telewizję.

Firma winiarska Ambra SA, producent marek win musujących Dorato oraz Cin & Cin, w okresie przed Nowym Rokiem mocno zainwestowała w reklamę telewizyjną.

Marka Dorato jest sponsorem imprezy noworocznej organizowanej przez miasto stołeczne Warszawa oraz telewizję Polsat.

W Polsacie, TVN-ie oraz stacjach tematycznych z pakietu At Media od jutra będzie emitowany spot reklamowy pt. “Czas Dorato” nakręcony w technice animacji 3D.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhpVCWvYfeRc%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kreację przygotowała agencja reklamowa Les Mejores, animacją i produkcją zajęło się studio Lunapark, za efekty odpowiadał Bartłomiej Macias (współautor nagradzanego “Magicznego drzewa”), a muzykę napisał Jan Smoczyński (pracujący w zespole Michała Urbaniaka).

– Jako producentowi największej marki wina na rynku zależy nam, by wskazywać ludziom, że wino musujące jest dobre na każdą okazję, nie tylko na sylwestra – mówi Tomasz Gasiński, senior brand manager w Ambra SA, który przyznaje jednocześnie, że to w okresie noworoczno-sylwestrowym producent sprzedaje największe ilości Dorato i dlatego zależy mu na kreowaniu częstotliwości spożycia.

Równolegle Ambra inwestuje też we wsparcie reklamowe drugiej swojej kluczowej marki – win musujących (i wermutów) Cin & Cin. To marka, którą producent adresuje w szczególności do kobiet.

– W tym roku przeprowadziliśmy kilkumiesięczne, szeroko zakrojone badania konsumentek Cin & Cin, czego efektem i odzwierciedleniem, mamy nadzieję, jest tegoroczny spot reklamowy i cała komunikacja marki – mówi Gasiński.

Film reklamowy, którego kreację przygotowała agencja Ad Pistols, a wyprodukowało studio Banana Split, jest w grudniu emitowany w TVN.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6B2vdCiR8Ag%3Ffs%3D1%26hl%3Dpl_PL%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Natomiast osią komunikacji marki Cin & Cin w internecie jest konkurs “Rajska Wyspa Cin & Cin”, prowadzony na stworzonym specjalnie micro-site oraz na profilu marki w Facebooku, którego uczestnicy mają za zadanie opisać i zobrazować zdjęciami najciekawsze pomysły na spędzenie 7 dni i nocy na rajskiej wyspie. Nagrodą jest 2-osobowy wyjazd all-inclusive na egzotyczną wyspę  południowych mórz (marketer nie zdradza, na jaką) wiosną 2011 r.