Sieć Cinema City rozpoczęła wspólną kampanię z Audioteką pod hasłem “Słuchaj Unlimited”. W ramach działań posiadacze kart Unlimited Cinema City dostaną 60-dniowy dostęp do kolekcji Audioteka Klub. Posiadacze kart znajdą w zasobach klubu historie, w oparciu o które powstało wiele filmów.
W ofercie m.in. “Wielki Gatsby”, “Śniadanie u Tiffany’ego” i “Sherlock Holmes” oraz lektury szkolne, tj. “W pustyni i w puszczy” i “Ogniem i mieczem”. Jak podkreśla biuro prasowe, Cinema City chce w ten sposób podziękować posiadaczom kart Unlimited za wspieranie kin w tym trudnym czasie.
Według rozporządzenia rządu wszystkie kina pozostają zamknięte od połowy marca. Ich otwarcie planowane jest dopiero w IV etapie odmrażania gospodarki. W Polsce Cinema City jest operatorem 35 kin (w tym 6 kin iMax) zlokalizowanych w 20 miastach. Karty Unlimited to pierwszy, wprowadzony w 2015 r. program abonamentowy oferujący jego użytkownikom oglądanie nielimitowanej liczby filmów 2D za stałą, miesięczną opłatą.
Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Cinema City. Key Visual akcji oraz jej komunikację przygotowała agencja kreatywna Feeders Agency.