Kraj

Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero

Startuje program Family Karta.

Cinema City z akcją rodzinną realizowaną we współpracy z Ferrero
Kinder Niespodzianka, jedna z wiodących marek z portfolio firmy Ferrero, została partnerem uruchamianego przez Cinema City we współpracy z New Age Media (NAM), programu Family Karta. W ramach programu dorośli posiadacze kart Unlimited, po wcześniejszym zgłoszeniu swojego uczestnictwa, otrzymają 6 bezpłatnych biletów do kina dla swoich podopiecznych oraz będą mogli skorzystać ze zniżek w sklepach kinowych Cinema City. Za przygotowanie kampanii promującej program odpowiada dom mediowy Vizeum oraz agencja Open Gate, natomiast za za kreacje graficzne – agencja Coctail Creative.      
Program Family Karta wystartował 7 września. Mogą w nim wziąć bezpłatny udział nowi użytkownicy kart Unlimited.
Family Karta będzie promowana poprzez kampanię na ekranach kin, komunikację online oraz działania off-screen.      
Cinema City Unlimited to program abonamentowy oferujący możliwość oglądania nielimitowanej liczby filmów na dużym ekranie, w 34 kinach Cinema City, w 19 miastach w Polsce. Uczestnicy programu mogą korzystać z oferty kina bez limitów, zyskują również dodatkowe benefity: zniżki w barach i kawiarniach Cinema City, specjalne pokazy przedpremierowe.