Firma finansowa, do której należy Cinkciarz.pl, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej “Spider-Man: Daleko od domu” i przygotowała spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączyć ma akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.
– Kampanię dotyczącą filmu “Spider-Man: Daleko od domu” przygotował Cinkciarz.pl Marketing. To spółka z grupy Contoxia Holding, zajmująca się zakupem mediów oraz tworzeniem kampanii reklamowych. Była to zresztą już kolejna realizacja o globalnym zasięgu. Wystarczy wspomnieć partnerstwo z Chicago Bulls czy przetarcie kinowego szlaku przy produkcjach pt. “Creed II” oraz “Johny Wick 3”. Spot promujący usługi Cinkciarz.pl oraz najnowszą odsłonę przygód Spider-Mana będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.