Kraj

Cinkciarz.pl w partnerstwie ze Spider-Manem

Conotoxia została partnerem kampanii promocyjnej "Spider-Man: Daleko od domu".

Cinkciarz.pl w partnerstwie ze Spider-Manem
Firma finansowa, do której należy Cinkciarz.pl, poza granicami Polski znana jako Conotoxia, została partnerem kampanii promocyjnej “Spider-Man: Daleko od domu” i przygotowała spot wideo, który będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce, a także promowany w mediach społecznościowych. Reklama łączyć ma akcję filmu z zaletami szybkich i realizowanych w różnych walutach przekazów pieniężnych Cinkciarz.pl.

–  Kampanię dotyczącą filmu “Spider-Man: Daleko od domu” przygotował Cinkciarz.pl Marketing. To spółka z grupy Contoxia Holding, zajmująca się zakupem mediów oraz tworzeniem kampanii reklamowych. Była to zresztą już kolejna realizacja o globalnym zasięgu. Wystarczy wspomnieć partnerstwo z Chicago Bulls czy przetarcie kinowego szlaku przy produkcjach pt. “Creed II” oraz “Johny Wick 3”. Spot promujący usługi Cinkciarz.pl oraz najnowszą odsłonę przygód Spider-Mana będzie wyświetlany w kinach w całej Polsce – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUx0LOoCX8Gc%22%7D