Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka, w czerwcu ruszy z nową kampanią telewizyjną – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły projektu marketer niemal do ostatniej chwili trzyma w tajemnicy.
Do tej pory zarówno w zakresie kreacji reklamowej, jak i planowania oraz zakupu mediów firma pracowała we własnym zakresie.
Ostatnio Cisowianka reklamowała w telewizji wariant Cisowianki Perlage z wizerunkiem Fryderyka Chopina na etykiecie (to z okazji obchodów Roku Chopinowskiego, którego firma jest partnerem – patrz MMP24 z 2 kwietnia br.). Wcześniej Cisowiankę Perlage reklamował znany autor programów kulinarnych w TVP Robert Makłowicz (patrz MMP24 z 21 grudnia ub.r.).
W ubiegłorocznym sezonie letnim Nałęczów Zdrój promował swoją markę telewizyjną kampanią wizerunkową, w której wystąpiły polskie myśliwce F-16, a podkład stanowił znany temat muzyczny z polskiego serialu “Czarne chmury” (patrz MMP24 z 18 czerwca ub.r.).
Reżyserem filmów reklamowych dla Cisowianki był Grzegorz Kuczeriszka, a za montaż odpowiadało studio The Chimney Pot.