Kraj

Cisowianka przeciwko zakazowi gry w piłkę

Agencja Ciszewski MSL koordynuje dla marki Cisowianka projekt CSR.

Agencja Ciszewski MSL jest koordynatorem projektu CSR dla marki Cisowianka (Polskie Zdroje).

Akcja “Grajmy w piłkę” zachęca do aktywnego spędzania czasu i do przeciwdziałania zakazom gry w piłkę wszędzie tam, gdzie nie mają one uzasadnienia. Do zadań agencji należy opracowanie strategii, koncepcji i planu działań akcji CSR dla marki Cisowianka.

Program obejmuje takie narzędzia, jak: media relations, kreatywny BTL, konkurs dla szkół i program ambasadorski skierowany do gwiazd – liderów opinii. – Projekt ma na celu przywrócenie kultury grania w piłkę nożną – mówi Jerzy Ciszewski, prezes MSLGroup Poland. – Poprzez nasze działania chcemy zainspirować rodziców i opiekunów do aktywnego spędzania czasu z dziećmi oraz do walki z bezpodstawnymi zakazami gry w piłkę.