Kraj

Cisowianka wkrótce ruszy z kampanią wizerunkową

Marketer będzie też promować limitowaną edycję Perlage w puszce.

Kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka (Polskie Zdroje) ruszy w maju. Będzie kontynuacją działań ubiegłorocznych. W tegorocznej kampanii marketer wykorzysta wprowadzony właśnie w ub.r. spot reklamowy z hasłem “Cisowianka – źródło pozytywnych emocji”, w którym zachęca do aktywnego spędzania wolnego czasu i wspólnego grania w piłkę.

Wkrótce Polskie Zdroje ruszają też ze sprzedażą nowego produktu – Cisowianki Perlage w puszce
(pierwszej na polskim rynku wody mineralnej w puszce – pisaliśmy o jej launchu w MMP24 z dn. 30 listopada ub.r.) w limitowanej edycji z motywem piłkarskim, co wiąże się z rozpoczęciem działań promocyjnych. Na maj zaplanowano również kampanię outdoorową Perlage w puszce pod hasłem “Więcej możliwości”.
Polskie Zdroje nie zdradzają wysokości tegorocznego budżetu reklamowego. Spółka zdradza jedynie, że będzie on na poziomie zbliżonym do tego z ub.r.
Za kampanię w całości odpowiada dział marketingu spółki Polskie Zdroje.