Kraj

Citi Handlowy aktywizuje internautów

Za stworzenie hasła reklamowego dla konta bank oferuje w nagrodę produkty Apple.

Citi Handlowy zachęca do założenia aktywnego konta internetowego i zaproponowania hasła promującego to konto. Konkurs towarzyszy kampanii reklamowej, w której dziennikarz radiowy Michael Moritz wskazuje zalety wynikające z posiadania konta: szybkie płatności realizowane przy użyciu naklejki zbliżeniowej oraz możliwość korzystania za 0 zł ze wszystkich bankomatów w Polsce.

W konkursie “Otwórz konto, wyślij hasło i wygraj komputer Mac firmy Apple” mogą wziąć udział internauci, którzy do 10 maja br. złożą wniosek internetowy o otwarcie konta osobistego w Citibanku, a do 30 czerwca konto takie otworzą i zasilą je kwotą co najmniej 1500 zł.

Zadaniem konkursowym jest wymyślenie hasła promującego internetowe konto osobiste Citibanku. Propozycje swoich sloganów reklamowych internauci mogą zgłaszać za pośrednictwem internetu na specjalnym formularzu dostępnym na stronie konkursowej. Twórcę najciekawszego hasła Citi Handlowy nagrodzi komputerem MacBook Pro 13’’ firmy Apple. Bank przyzna także trzy wyróżnienia, autorzy wyróżnionych haseł otrzymają iPady WiFi 16 GB. Ponadto w konkursie do wygrania jest 40 iPodów WiFi 16 BG oraz 100 nagród pocieszenia.

Bohaterem internetowych reklam promujących konto, podobnie jak kampanii telewizyjnej Citi Handlowego, jest Michael Moritz. Hasłem “Szczęściu trzeba pomóc” dziennikarz radiowy zaprasza do otwarcia internetowego konta w Citi Handlowym i zmierzenia się z wyzwaniem stworzenia dla niego sloganu reklamowego. Za kreację kampanii w internecie odpowiada Infinity Group, media zaplanowały dom mediowy MEC oraz sieć afiliacyjna TradeDoubler.