Citi Handlowy rozpoczął najnowszą kampanię reklamową skierowaną do klientów korporacyjnych. Aktywności na łamach mediów drukowanych i internetu potrwają do 15 grudnia br.
Jak mówi Elżbieta Czetwertyńska, szefowa pionu bankowości przedsiębiorstw w Citi Handlowym, ta kampania ma zwrócić uwagę klientów na realizację nowej strategii i korzyści. – Prowadzimy działania wspierające sprzedaż innowacyjnych produktów oraz gwarantujące klientom wysokiej jakości obsługę. Myślę, że dzięki rozpoczętej kampanii uda nam się umocnić wizerunek Citi Handlowego jako lidera bankowości dla przedsiębiorstw – dodaje.
Jako cel kampanii określono wzmocnienie wizerunku banku zgodnie z ogłoszoną w styczniu 2010 r. nową strategią Citi Handlowego. Działania prowadzone są pod hasłem “Słuchamy Twoich potrzeb, tworzymy rozwiązania”.
Działania reklamowe są prowadzone w portalach internetowych oraz w dziennikach. Za realizację kampanii reklamowej odpowiada agencja Wunderman.