Kraj

Citi Handlowy kieruje przekaz do korporacji

Wunderman przygotował kampanię reklamową dla banku, która opiera się na komunikacji BtoB.

Citi Handlowy rozpoczął najnowszą kampanię reklamową skierowaną do klientów korporacyjnych. Aktywności na łamach mediów drukowanych i internetu potrwają do 15 grudnia br.

Jak mówi Elżbieta Czetwertyńska, szefowa pionu bankowości przedsiębiorstw w Citi Handlowym, ta kampania ma zwrócić uwagę klientów na realizację nowej strategii i korzyści. – Prowadzimy działania wspierające sprzedaż innowacyjnych produktów oraz gwarantujące klientom wysokiej jakości obsługę. Myślę, że dzięki rozpoczętej kampanii uda nam się umocnić wizerunek Citi Handlowego jako lidera bankowości dla przedsiębiorstw – dodaje.

Jako cel kampanii określono wzmocnienie wizerunku banku zgodnie z ogłoszoną w styczniu 2010 r. nową strategią Citi Handlowego. Działania prowadzone są pod hasłem “Słuchamy Twoich potrzeb, tworzymy rozwiązania”.

Działania reklamowe są prowadzone w portalach internetowych oraz w dziennikach. Za realizację kampanii reklamowej odpowiada agencja Wunderman.