Kraj

Citi reklamuje swoje kredytówki Simplicity

Bank reklamuje brak opłaty rocznej za kartę, bezpłatne powiadomienia SMS oraz ofertę kredytu spłacanego w ratach. Kampanię przygotowały: Springpoint i MediaVest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmyQ_6aO2m2E%22%7D
Bank Handlowy w Warszawie, działający u nas pod marką Citi Handlowy, rusza z kampanią reklamową kart kredytowych Citi Simplicity. Kampania ma na celu podkreślenie prostoty produktu i wygody użytkowania: bank reklamuje brak opłaty rocznej, bezpłatne powiadomienia SMS oraz ofertę kredytu spłacanego w ratach w ramach limitu karty ”10 000 zł za 20 zł miesięcznie”.

Pierwszy etap kampanii, zaplanowany na najbliższe dwa tygodnie, obejmie ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe, takie jak RMF czy też Radio Zet. Z kolei od 12 października br. ruszy kampania telewizyjna, w ramach której zaplanowano emisję spotów m.in. w TVP i Polsacie. Potrwa ona do 22 listopada br. Równolegle ruszy także kampania online, która obejmie m.in. portale internetowe, takie jak WP.pl, Onet.tv czy TVP.pl, i potrwa do 8 listopada br.
Ostatni etap to kampania reklama w prasie: na przełomie listopada i grudnia oferta Citi Simplicity będzie reklamowana m.in. w takich tytułach jak ”Polityka”, ”Newsweek”, ”Angora”, ”Wysokie Obcasy” i ”Logo”.

Kreację kampanii przygotowała agencja Springpoint (wcześniej pracowała dla Citibanku m.in. przy kampaniach internetowych), planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MediaVest.

Posiadacze karty Citi Simplicity mogą liczyć na zniżki na zakupy w niemal 4,8 tys. punktów usługowo-handlowych w ramach programu Citi Rabaty.