Kraj

Clear Channel Poland powiększa ofertę o siedem galerii handlowych

Oferta digital w galeriach handlowych premium Clear Channel Poland obejmie 23 galerie handlowe premium, 11 aglomeracji oraz 274 ekranów cyfrowych.

Clear Channel Poland rozpoczyna współpracę z europejskim liderem rynku zarządzania centrami handlowymi. Od 1 maja do oferty dołączy siedem galerii handlowych premium z portfolio ECE: Galeria Krakowska (Kraków), Galeria Kaskada (Szczecin), Galeria Bałtycka (Gdańsk), Galeria Łódzka (Łódź), Zielone Arkady (Bydgoszcz), Forum (Koszalin), Felicity (Lublin).

Oferta digital w galeriach handlowych premium Clear Channel Poland obejmie 23 galerie handlowe premium, 11 aglomeracji oraz 274 ekranów cyfrowych. – Strategicznym kierunkiem rozwoju dla Clear Channel jest digital out of home. Pozyskanie kolejnych galerii z segmentu premium jest tego potwierdzeniem. Rok dopiero się zaczął, więc nie jest to nasze ostatnie słowo – mówi Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży i marketingu, Clear Channel Poland.