Zagranica

Clio Awards obchodzą 60-lecie

Z tej okazji powstał obraz nawiązujący do stylistyki renesansowej, prezentujący słynne postaci świata reklamy i marki z ostatnich sześciu dekad.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0_lKYyrw5ds%22%7D
Obraz namalował nowojorski artysta Sam Spratt. Wśród postaci uwiecznionych na tym rocznicowym dziele są m.in. Dan Wieden i David Kennedy, David Droga i sir John Hegarty. W centrum obrazu znajduje się wielka statuetka Clio, a w różnych jego miejscach znajdziemy rekwizyty nawiązujące do słynnych marek, m.in. Kool-Aid, Budweiser, Coca-Cola i M&M’s.

Clio Awards obchodzą 60-lecie

Interaktywna wersja obrazu znajduje się na stronie Clio60.com. Klikając na poszczególne postacie, można dowiedzieć się więcej o ich wkładzie w historię reklamy. Odwiedzający zachęcani są do dzielenia się komentarzami w mediach społecznościowych przy wykorzystaniu hashtagu #Clio60.

Clio Awards obchodzą 60-lecie
Jubileuszowa kampania Clio Awards została przygotowana we współpracy z agencją BBDO Los Angeles. Nagrody zostaną wręczone 25 września.