W Polsce
Drugą nowością jest Coca-Cola Zero o nowej recepturze. Jak zapewnia Coca-Cola, nowy smak wariantu Zero jest praktycznie nie do rozróżnienia od smaku Coca-Coli Classic. Produkt ten wpisuje się w strategię i komunikację “One Brand”, zgodnie z którą konsument niezależenie od tego, czy wybiera wersję z cukrem, czy bez, otrzymuje te same benefity – przede wszystkim smak i orzeźwienie. Dzięki temu wszystkie warianty Coca-Coli obecnie promowane są w ramach zunifikowanej komunikacji. Nowa receptura Coca-Coli Zero została gruntownie przebadana na polskim rynku. I ta nowość będzie miała wsparcie, ale dopiero w drugiej połowie roku.
Pewną nowością w portfolio Coca-Coli będą także nowe puszki o pojemności 330 ml, które teraz będą miały formę “sleek can”, czyli smuklejszą. W ofercie pozostaną także znane już puszki o pojemności 250 ml – dla sieci Biedronka, oraz 200 ml przeznaczone głównie do handlu tradycyjnego. Nowością jest także powiększenie szklanych butelek, spotykanych zwłaszcza w kanale HoReCa z 200 do 250 ml.