Kraj

Coca-Cola nawiązuje współpracę z Tezenis

Obie marki zachęcają do obchodzenia świąt w domowym klimacie.

Marka Coca-Cola nawiązała współpracę z producentem bielizny i odzieży homewear Tezenis. Obie marki wspólnie zachęcają do spędzenia świąt w stylu slow w domowym klimacie. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Coli, które marka emituje od wieku. Motywem przewodnim produktów z serii świątecznej bielizny jest biały niedźwiedź. Po raz pierwszy pojawił się w reklamach marki w 1993 r. i wciąż pozostaje jej symbolem. Jego interpretacje można zobaczyć na wszystkich elementach kolekcji – od wygodnych bawełnianych koszulek i spodni aż po ciepłe kombinezony do spania. Kolekcja jest dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej marki. 
To już drugi raz, gdy obie marki połączyły siły, by stworzyć limitowaną kolekcję ubrań. Po raz pierwszy Coca-Cola i Tezenis współpracowały w 2016 r., gdy na rynku pojawiła się linia ubrań sportowych i rekreacyjnych, która wyprzedała się w rekordowym tempie. Świąteczna kolekcja Coca-Cola i Tezenis dostępna jest w 32 krajach w Europie, a jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w mediach społecznościowych.