Kraj

Coca-Cola przedstawia kolejne murale w jubileuszowej kampanii

Projekt jednego z trzech warszawskich murali Coca-Cola prezentuje ikoniczną, konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju. Grafika wskazuje na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja kultowego napoju w 1972r.

Coca-Cola prowadzi jubileuszową kampanię z okazji 50-lecia działalności w naszym kraju. Marka pokazuje swoją historię na muralach w całej Polsce. Mieszkańcy stolicy mogą oglądać dwa z trzech warszawskich murali przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego. W maju murale odsłonięto w Gdyni, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Za realizację murali odpowiedzialne jest Good Looking Studio.

Mural na budynku przy ulicy Żelaznej 67 prezentuje ikoniczną, konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju. Grafika wskazuje właśnie na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja napoju w 1972 r.

Kolejna artystyczna kreacja Coca-Cola znajduje się przy ul. Zamoyskiego 37. Utrzymana jest w nowoczesnym stylu, przedstawia parę konturowych butelek i hasło aktualnej platformy komunikacyjnej – “Real Magic” (“Magia chwil przeżytych razem”). Na muralu znajdziemy również logo Hug (przytulenie), inspirowane tym, jak znak towarowy Coca-Cola wygląda na butelkach i puszkach. Zarówno jeden, jak i drugi mural po zmroku zdobi animowana iluminacja.

Trzeci mural pojawi się w najbliższych dniach na bocznej ścianie parkingu przy ulicy Parkingowej 27 i podkreśli “magię chwil przeżytych razem”, która jest ideą tegorocznych obchodów.