Kraj

Coca-Cola rusza z kampanią "Prawdziwa magia świąt"

To pierwsza kampania bożonarodzeniowa w zgodzie z "Real Magic", nową filozofią marki Coca-Cola

Coca-Cola wystartowała z kampanią “Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że prawdziwa magia świąt tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania świąt razem.

Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola “Real Magic”.

Za produkcję wideo odpowiada agencja DentsuMB UK, spot wyreżyserował Sam Brown z Rogue Films. Film ukaże się na 90 rynkach. W Polsce dostępne będą filmy 60-, 30- i 15-sekundowe. Coca-Cola planuje stworzenie także dwóch dodatkowych, 20-sekundowych filmików, w których wystąpią inni bohaterowie głównego wideo, prezentując różne bożonarodzeniowe historie.

W Polsce, w kampanię “Prawdziwa magia świąt” zaangażowano Cezarego Pazurę, który wspiera działania digital w kanałach marki Coca-Cola i swoich. Dodatkowo marka rozpoczęła loterię, w której do wygrania jest m.in. udział
w kulinarnym warsztacie z aktorem oraz profesjonalnym kucharzem. Zwycięzca może wziąć ze sobą swoich najbliższych lub grupę przyjaciół. Wśród nagród znajduje się również sześć prezentów, których zawartość będzie się zmieniać co tydzień. 

Polską wersję reklamy przygotował McCann Poland. Za realizację działań digital odpowiada agencja LiquidThread. Za aktywności BTL i organizację promocji konsumenckiej odpowiedzialna jest agencja Fortis, a obsługą PR zajmuje się agencja Big Picture. Media planuje i kupuje Mediacom. 

.