Zagranica

Coca-Cola startuje z wakacyjną kampanią

Marka głosi o "magii" swojego smaku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHV0_aOV8cLo%22%7D
Coca-Cola w Wielkiej Brytanii wystartowała z kampanią wakacyjną. Celebruje komunikat o “magii” swojego smaku. Forma skupia się na animowanym przekazie adresowanym głównie do młodych. Chce również przywołać pozytywne skojarzenia starszych pokoleń ze smakiem napoju. Celem kampanii jest zwiększenie sprzedaży w okresie letnim. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Wieden + Kennedy London. W spotach prezentowany jest klasyczny wariant napoju oraz Coca-Cola Zero Sugar. Kampania pojawi się również w działaniach outdoorowych, cyfrowych, eksperymentalnych i PR.

Coca-Cola pragnie wzbudzić nostalgię za markami napojów. Niedawno współpracowała z serialem “Stranger Things” opowiadającym o latach 80. W ramach promocji serialu marka otworzyła sklep pop-up z napojami w centrum Londynu. 

(Marketing Week)