Coca-Cola wystartowała z przedświąteczną kampanią pod hasłem “Podaruj radość”. Obok postaci Mikołaja i wyczekiwanych przez widzów ciężarówek na ekranie pojawiają się również bohaterowie obdarowani radością przez najbliższych. W tym sezonie marka postawiła na eksponowanie małych “dobrych uczynków”, które mogą sprawić komuś radość.
W tym roku marka postawiła na zaskoczenie i uruchomiła kampanię 8 listopada poprzez emisję spotów na smartfonach. Następnego dnia marka uruchomiła spoty w swoim kanale w YouTube, a od 10 listopada spoty można oglądać w kanałach telewizyjnych.
Coca-Cola w ramach tegorocznej kampanii planuje szereg aktywności zarówno w digital, social mediach, jak i dedykowanych konsumentom. Działania digital opracowała agencja Next. Za kreację mediów i dużych formatów odpowiedzialny jest McCann WorldGroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługa eventowa Pankreator, cykl eventów w sieciach handlowych – Momentum.