Kraj

Coca-Cola stawia na świąteczne obdarowywanie radością

Startuje świąteczna kampania marki pod hasłem "Podaruj radość".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi5UESUN9T6M%22%7D
Coca-Cola wystartowała z przedświąteczną kampanią pod hasłem “Podaruj radość”. Obok postaci Mikołaja i wyczekiwanych przez widzów ciężarówek na ekranie pojawiają się również bohaterowie obdarowani radością przez najbliższych. W tym sezonie marka postawiła na eksponowanie małych “dobrych uczynków”, które mogą sprawić komuś radość.

W tym roku marka postawiła na zaskoczenie i uruchomiła kampanię 8 listopada poprzez emisję spotów na smartfonach. Następnego dnia marka uruchomiła spoty w swoim kanale w YouTube, a od 10 listopada spoty można oglądać w kanałach telewizyjnych.

Coca-Cola w ramach tegorocznej kampanii planuje szereg aktywności zarówno w digital, social mediach, jak i dedykowanych konsumentom. Działania digital opracowała agencja Next. Za kreację mediów i dużych formatów odpowiedzialny jest McCann WorldGroup, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za przygotowanie materiałów BTL agencja Fortis. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants, obsługa eventowa Pankreator, cykl eventów w sieciach handlowych – Momentum.