Kraj

Coca-Cola: ten sezon będzie lepszy dla Kropli Beskidu

Sprzedaż Kropli Beskidu w poprzednim sezonie była niższa od tej wypracowanej w 2012 r. W tym roku ma być lepiej.

Coca-Cola kontynuuje rozszerzanie dystrybucji 1,75-litrowego opakowania wody Kropla Beskidu wprowadzonego do sprzedaży w 2013 r. Kropla Beskidu jest oficjalnym partnerem FIFA, marka ma także nową szatę graficzną nawiązującą do mistrzostw świata w piłce nożnej FIFA 2014. Jeszcze w kwietniu powinna ruszyć kampania telewizyjna marki, której szczegółów nie ujawniono.

– Konsumenci bardzo pozytywnie przyjęli wszelkie zmiany, w tym opakowanie o pojemności 1,75 l, zwłaszcza że cena powiększonej butelki jest taka sama jak w przypadku opakowania1,5 l – mówi Damian Podawca, marketing activation manager Coca-Cola Poland Services.

Przyznaje, że proces wprowadzenia nowego formatu opakowania oraz silna konkurencja na rynku wody butelkowanej spowodowały, że sprzedaż Kropli Beskidu w poprzednim sezonie była niższa od tej wypracowanej w 2012 r.

– Jednak zmiany w portfolio marki, choć krótkoterminowo wpłynęły na spadek wolumenu, od początku 2014 r. przynoszą bardzo pozytywne rezultaty. Już odnotowaliśmy 10-proc. wzrost sprzedaży Kropli Beskidu w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku – podkreśla Damian Podawca.

Na ten sezon firma przygotowuje kolejną nowość – opakowanie o pojemności 750 ml ze sportową nakrętką i nową grafiką. – Liczymy na to, że spotka się z równie przychylnym odbiorem jak opakowania nawiązujące do mistrzostw świata w piłce nożnej – dodaje Damian Podawca.