Wystartowała nowa odsłona kampanii Coca-Coli, która podejmuje tematykę preferencji płciowych. Jak wskazują analitycy i komentatorzy, w ten sposób Coca-Cola zajmuje stanowisko w kwestii różnorodności i integracji.
W spocie reklamowym “Pool boy”, jednym z czterech globalnych spotów marki, chłopak sprzątający basen staje się obiektem pożądania zarówno dziewczyny, jak i chłopaka. Prześcigają się w tym, kto pierwszy dobiegnie do niego z butelką Coca-Coli.
Z kolei w spocie “Winda” Coca-Cola dotyka zagadnienia zniesienia różnic klasowych. Pozostałe dwa spoty są już luźniej związane z głośnymi hasłami, przekazują raczej radość z dzielenia się muzyką i chwytanie chwili. Za kreację spotu “Pool boy” odpowiada agencja Santo. Za kreację i realizację “Windy” – McCann Madryt, a za postprodukcję – dom produkcyjny Landia. Za kreację i realizację spotu “Closed eyes” – Ogilvy & Mather z Meksyku i dom produkcyjny Agosto.
(AdWeek)