Zagranica

Coca-Cola wplata w kampanię zagadnienia gender

Globalne działania reklamowe dotykają zagadnienia różnorodności i integracji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwWBQP-bxfX0%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii Coca-Coli, która podejmuje tematykę preferencji płciowych. Jak wskazują analitycy i komentatorzy, w ten sposób Coca-Cola zajmuje stanowisko w kwestii różnorodności i integracji.
W spocie reklamowym “Pool boy”, jednym z czterech globalnych spotów marki, chłopak sprzątający basen staje się obiektem pożądania zarówno dziewczyny, jak i chłopaka. Prześcigają się w tym, kto pierwszy dobiegnie do niego z butelką Coca-Coli.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1Rb13iRpGL0%22%7D
Z kolei w spocie “Winda” Coca-Cola dotyka zagadnienia zniesienia różnic klasowych. Pozostałe dwa spoty są już luźniej związane z głośnymi hasłami, przekazują raczej radość z dzielenia się muzyką i chwytanie chwili. Za kreację spotu “Pool boy” odpowiada agencja Santo. Za kreację i realizację “Windy” – McCann Madryt, a za postprodukcję – dom produkcyjny Landia. Za kreację i realizację spotu “Closed eyes” – Ogilvy & Mather z Meksyku i dom produkcyjny Agosto.

(AdWeek)