Zagranica

Coca-Cola wprowadza na rynek specjalną edycję interaktywnych minibutelek

Specjalnie z okazji piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii marketer wprowadza na rynek unikatowe produkty.

Coca-Cola wprowadza na rynek specjalną edycję interaktywnych minibutelek
Coca-Cola w związku ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej wprowadza na rynek limitowaną serię 18 minibutelek swoich flagowych napojów.
W ramach kampanii promocyjnej na rynku debiutują minibuteleczki, które nie zawierają płynnego napoju, ale mają możliwość przekazywania wiadomości i awatarów do innych butelek.
Wzory na butelkach mają oddawać hołd 18 krajom, które do tej pory były gospodarzami tej imprezy i historii ich udziału w piłkarskich mistrzostwach. Wzory wykorzystują motywy z flag narodowych, m.in. Japonii, Argentyny, Brazylii. Buteleczki mogą pełnić funkcję gadżetów, które można przywiesić do telefonu albo przypiąć do torby.

Minibutelki mogą łączyć się z dowolnymi platformami komunikacyjnymi poprzez aplikację i mają służyć do wzajemnego przesyłania sobie zdjęć i krótkich wiadomości. Projekt będzie promowany w prasie drukowanej i za pomocą spotu reklamowego, a za całość koncepcji odpowiada agencja JWT.

(Popsop)