Kraj

Coca-Cola wyemituje 7-minutowy spot [wideo]

"Misie polarne" to opowieść przygotowana specjalnie dla marki przez Ridleya Scotta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWtxJft7B2ts%3Fhl%3Den_GB%26version%3D3%22%7D

Coca-Cola wyemituje w Polsce ponad 7-minutowy spot “Misie polarne”. Premiera filmu jest zaplanowana na 13 stycznia 2013 roku w TVN (po “Faktach”), Polsacie (po “Wydarzeniach”) oraz na stronie WWW marki. Obok prezentujemy oryginalną, anglojęzyczną wersję filmu, dostępną w YouTube do 1 stycznia. 

W Polsce trwa kampania promująca tę premierę, która ma charakter filmowego trailera. Za adaptację odpowiadają agencje K2 i McCann, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom. Reżyserem filmu jest Ridley Scott. Tym samym Coca-Cola po przerwie wraca do swojej zimowej maskotki – polarnego misia.

“Polar bears” to kolejny po “Happiness factory” film krótkometrażowy, inspirowany przez markę Coca-Cola.