Zagranica

Coca-Cola z największą od dekady kampanią swojego produktu bez cukru

Startuje kampania za 10 mln funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnezPgl32zoA%22%7D
Coca-Cola wystartowała z kampanią podkreślającą, że w marce niewiele może nas zaskoczyć: bąbelki, sposób na orzeźwienie, a także smak. Jedyne zaskoczenie, z którym mamy szanse się spotkać, to ten sam smak w wariancie bez dodatku cukru.
Kampania za 10 mln funtów wystartowała na rynku brytyjskim i obejmuje emisję spotu telewizyjnego z wykorzystaniem muzyki, która wystartowała już w odsłonie kampanii “Taste the feeling”.
Za kreację odpowiada madrycki team Sra Rushmore przynależący do WPP, na czele którego stanęli Esther Rozadilla i Raf Otero, a także Pedro Oliver jako dyrektor artystyczny i Luis Sánchez jako copywriter. Reżyserem spotu został Pucho Mentasti. Za postprodukcję odpowiada dom produkcyjny Mister, a za zakup mediów MediaCom.
W ramach kampanii prowadzony będzie sampling, podczas którego ma być rozdanych ponad 4 miliony kubeczków Coca-Coli. Działanie ma związek z planowanym zwiększeniem opodatkowania napojów słodzonych w Wielkiej Brytanii. Podatek ma wejść w życie w 2018 r. Obejmie napoje, w których używa się 8 g cukru na 100 ml, w tym klasyczną colę. Niższa stawka opodatkowania będzie obejmowała napoje z zawartością cukru od 5 do 8 g, napoje poniżej 5 g na 100 ml będą z tego podatku zwolnione.

(Campaign)