Kampania za 10 mln funtów wystartowała na rynku brytyjskim i obejmuje emisję spotu telewizyjnego z wykorzystaniem muzyki, która wystartowała już w odsłonie kampanii “Taste the feeling”.
Za kreację odpowiada madrycki team Sra Rushmore przynależący do WPP, na czele którego stanęli Esther Rozadilla i Raf Otero, a także Pedro Oliver jako dyrektor artystyczny i Luis Sánchez jako copywriter. Reżyserem spotu został Pucho Mentasti. Za postprodukcję odpowiada dom produkcyjny Mister, a za zakup mediów MediaCom.
W ramach kampanii prowadzony będzie sampling, podczas którego ma być rozdanych ponad 4 miliony kubeczków Coca-Coli. Działanie ma związek z planowanym zwiększeniem opodatkowania napojów słodzonych w Wielkiej Brytanii. Podatek ma wejść w życie w 2018 r. Obejmie napoje, w których używa się 8 g cukru na 100 ml, w tym klasyczną colę. Niższa stawka opodatkowania będzie obejmowała napoje z zawartością cukru od 5 do 8 g, napoje poniżej 5 g na 100 ml będą z tego podatku zwolnione.
(Campaign)