Kraj

Marketing

Coca-Cola ze specjalną kampanią wokół FIFA World Cup Trophy Tour

Puchar Świata FIFA odwiedzi 51 krajów, 22 września zawita do Polski. Kibice będą mogli podziwiać puchar na PGE Narodowym.

W ramach FIFA World Cup TM Trophy Tour by Coca-Cola 22 września do Polski zawita Puchar Świata FIFA. Marka Coca-Cola przygotowała wokół tego kampanię “Piłka to magia”, w której zachęca do celebrowania piłkarskich emocji i kibicowania w nadchodzących mistrzostwach świata 2022. W ramach kampanii “Beliving in Magic” przygotowano sześć filmów – FIFA World Cup oraz reklamy OOH, a także specjalny branding na opakowaniach, w digitalu oraz w strefie kibica.

Puchar FIFA będzie udostępniony szerokiej publiczności 23 września na PGE Narodowym, kiedy odbędzie się również mecz gwiazd piłki nożnej Polska – Portugalia. Aby zdobyć bilet na mecz, należy zarejestrować się w aplikacji Coke App i zebrane kody spod nakrętek Coca-Cola wymienić na bilet.

W marcu 2014 r. Puchar Świata FIFA po raz pierwszy odwiedził Polskę i był prezentowany na terenie PKiN w Warszawie. Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw świata od 1978 r., a po raz piąty partnerem FIFA World Cup TM Trophy Tour by Coca-Cola.

Działania marketingowe Coca-Cola obejmą także współprace influencerskie, medialne, aktywacje konsumenckie.
Za działania PR’owe Throphy Tour by Coca-Cola w Polsce odpowiada agencja Big Picture. Działania public affairs realizuje Kancelaria Łukasiewicz. Komunikacją wewnętrzną zajmuje się Agencja 24/7. Koordynacja działań eventowych została powierzona firmie Defacto. Agencja Fortis organizuje aktywacje konsumeckie.