Kraj

Coca-Cola Zero: "Uwierzysz jak spróbujesz" [wideo]

Po zeszłorocznym "Skyfall" drugie mocne uderzenie marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJXfVwsg5WYY%26%22%7D
Celem kampanii jest przekonanie konsumentów, by sięgnęli po napój Coca-Cola Zero, spróbowali go i przekonali się, że smakuje on równie dobrze jak regularna Coca-Cola. Głównym elementem tegorocznej komunikacji marki jest spot, w którym sprzedawca z kinowego baru wciąga uczestników jednego z seansów filmowych w intrygę. Bazuje ona na żartobliwej podmianie zamawianej przez ludzi Coca-Coli na Coca-Colę Zero.
Nowa kampania Coca-Cola Zero jest kolejną, po zeszłorocznej współpracy z dystrybutorem filmu “Skyfall”, realizowaną przez markę w Polsce na tak szeroką skalę.
Działania wykorzystują zoptymalizowane kanały komunikacji, m.in.: telewizję, kino, internet, nośniki zewnętrzne oraz wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży i działania w social mediach.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona. Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media zakupił dom mediowy Starcom. Za media elektroniczne odpowiada K2, a za działania public relations Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.