Celem kampanii jest przekonanie konsumentów, by sięgnęli po napój Coca-Cola Zero, spróbowali go i przekonali się, że smakuje on równie dobrze jak regularna Coca-Cola. Głównym elementem tegorocznej komunikacji marki jest spot, w którym sprzedawca z kinowego baru wciąga uczestników jednego z seansów filmowych w intrygę. Bazuje ona na żartobliwej podmianie zamawianej przez ludzi Coca-Coli na Coca-Colę Zero.
Nowa kampania Coca-Cola Zero jest kolejną, po zeszłorocznej współpracy z dystrybutorem filmu “Skyfall”, realizowaną przez markę w Polsce na tak szeroką skalę.
Działania wykorzystują zoptymalizowane kanały komunikacji, m.in.: telewizję, kino, internet, nośniki zewnętrzne oraz wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży i działania w social mediach.
Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona. Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media zakupił dom mediowy Starcom. Za media elektroniczne odpowiada K2, a za działania public relations Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.