Kraj

Codemedia debiutuje na giełdzie

Pieniądze zebrane z emisji spółka przeznaczy na budowę systemu do obsługi działań marketingu afiliacyjnego.

Dziś ma się odbyć debiut na rynku New Connect internetowego domu mediowego Codemedia. Spółka pozyskała z emisji ok. 1,1 mln zł. Środki te ma zamiar przeznaczyć na budowę systemu informatycznego do realizacji projektów w ramach marketingu afiliacyjnego. Umożliwi on spółce bezpośrednią współpracę z wydawcami w modelu wynagrodzenia za efekt.

Codemedia to firma z grupy ADV SA, do jej kluczowych klientów należą m.in. Maspex, Tesco, Microsoft, AmRest i Tchibo Direct. Przychody firmy w 2009 r. zamknęły się kwotą 11,6 mln zł, a zysk netto wyniósł 0,7 mln zł. W I półroczu 2010 roku przychody Codemedia wyniosły 7,2 mln zł. Danych za cały ub.r. spółka jeszcze nie podała.