Kraj

Codemedia promuje markę Mustela

Produkcją materiałów wideo do pierwszej kampanii telewizyjnej marki zajęła się Kiwi Marketing.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fg3KGX0lRXiA%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Startuje pierwsza kampania telewizyjna marki Mustela. Akcja oparta będzie na 10-sekundowych spotach telewizyjnych oraz billboardach sponsorskich. Za jej zaplanowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia. Produkcją materiałów wideo zajęła się agencja marketingowa Kiwi Marketing.

Reklamowany produkt to “Delikatny żel do mycia”, a promocja w telewizji ma zapewnić dotarcie do grupy mam dzieci do 3. roku życia oraz kobiet, które planują powiększenie rodziny. W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest prawidłowe nawilżanie i ochrona skóry niemowląt za pomocą naturalnych i bezpiecznych dla nich produktów. – Billboardy sponsorskie pojawią się głównie przy bardzo popularnym wśród tej grupy “Dzień dobry TVN” – mówi Bartosz Zientek, group account director Codemedia.

Mustela to marka francuskiego laboratorium farmaceutycznego i dermokosmetycznego – Laboratoires Expanscience obejmująca preparaty dla dzieci i matek.