Przetargi

Codemedia wygrywa budżet OK Money

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Rusza pierwsza kampania reklamowa nowego gracza na rynku pożyczek gotówkowych.

Codemedia wygrywa budżet OK Money
Codemedia SA zwyciężyła w przetargu OK Money, nowego na polskim rynku podmiotu na rynku pożyczek gotówkowych. Startuje pierwsza kampania reklamowa tej marki w Polsce, która obejmie telewizję i internet.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje planowanie i zakup wszystkich mediów, w jakich promowana będzie marka OK Money i jej usługi.

– Kampania właśnie startuje, potrwa do końca roku. Jest to pierwsza kampania marki OK Money na polskim rynku. Główny nacisk będzie położony na telewizję i internet, przy czym obydwa te kanały będą na bieżąco optymalizowane pod kątem sprzedażowym – wyjaśnia Anna Gruszka, managing & strategic director Codemedia.

OK Money jest firmą udzielającą tzw. pożyczek chwilówek przez internet i SMS-y. Oferuje gotówkowe chwilówki (mikropożyczki) online w wysokości od 200 zł do 3 tys. zł, dla tych klientów, którzy potrzebują dodatkowej gotówki na nieprzewidziane wcześniej wydatki.

OK Money jest częścią międzynarodowej grupy finansowej DFG Global Corporation. Ta notowana jest na nowojorskiej giełdzie NASDAQ i prowadzi działalność w siedmiu krajach poza Stanami Zjednoczonymi. W gamie swoich produktów grupa oferuje m.in. transfery gotówkowe Western Union, karty debetowe, skup złota i wymianę walut.