Kraj

Coloroffon z nową identyfikacją wizualną

Rebrandingowi towarzyszy rozbudowa struktur firmy oraz rozwój usług digitalowych.

Studio Coloroffon po ponad pięciu latach na rynku zmienia swój wizerunek i przechodzi rebranding. Towarzyszy mu rozbudowa struktur firmy oraz rozwój usług digitalowych.

– Nowy logotyp oraz identyfikacja wizualna oddają wielowymiarowe zmiany, które w ciągu ponad pięciu lat zaszły w funkcjonowaniu studia. W tym czasie zrealizowaliśmy blisko trzy tysiące projektów dla branży reklamowej i filmowej. Kilkakrotnie zwiększyliśmy zatrudnienie, obecnie w studio pracuje blisko 50 producentów oraz artystów. Rozbudowujemy działy zajmujące się tworzeniem animacji oraz efektów specjalnych do filmów krótko- i pełnometrażowych, a także digitalizacją plików i usługami HDR – mówi Magdalena Widuch, prezes zarządu oraz właściciel Coloroffonu.

Nowa identyfikacja koncentruje się na uwypukleniu zakresu kompetencji studia: “color” – color grading, “off”- offline, “on” – online. Nawiązuje także do sedna pracy postprodukcyjnej, czyli obróbki materiałów wizualnych w ruchu, której efekt w dużej mierze zależy od cech fizycznych światła.

Obecnie Coloroffon składa się z pięciu działów: postprodukcji (Joanna Myszor), zajmującego się realizacją projektów reklamowych; filmowego, koncentrującego się na pracy z branżą filmową (Aneta Wyszyńska-Uryś); animacyjnego (Waldemar Woźniak), online (Krzysztof Karnicki) oraz DI (Aneta Wyszyńska-Uryś).