Wystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids pod hasłem “Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta”. Komunikacja zaplanowana od 25 lipca do 10 września obejmie m.in. działania w kanałach digitalowych oraz współpracę z influencerami.
W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VoD. Do akcji zaproszono również influencerów. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży – dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje. Zaplanowano także emisje reklamowe w prasie branżowej oraz adresowanej do dzieci i rodziców. Celem realizowanych działań jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz zwiększenie intencji zakupu w sklepach stacjonarnych i e-commerce.
Kreacje na potrzeby kampanii digitalowej i prasowej przygotowały agencje Columbit, Helikopter oraz Tribal Media, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.