Producent oprogramowania Comarch rozpoczął wczoraj kampanię marketingową. Główny przekaz mówi, że rozwiązania Comarchu można kupić tradycyjnie w wersji stacjonarnej lub wynająć w coraz popularniejszym modelu usługowym.
Kampania ma charakter informacyjny i ma za zadanie pokazać bogactwo rozwiązań, które oferuje Comarch.
W ramach kampanii 8 listopada br. Comarch organizuje dla przedsiębiorców konferencję online, podczas której zaprezentuje porównanie obu modeli zakupu systemu ERP. Na e-konferencję można się zapisać poprzez stronę internetową www.Comarch.pl/CoWolisz. Za pośrednictwem tej strony można zadać pytanie lub umówić się na bezpłatną prezentację.
Kreację do kampanii przygotowała agencja SoInteractive, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC. Kampania toczyć się będzie w prasie ogólnopolskiej oraz w dziennikach regionalnych (z kreacjami wzbogaconymi o dane teleadresowe regionalnych partnerów Comarchu), internecie i w pociągach PKP Intercity do początku grudnia br.